Veelgestelde vragen

Resultaten worden opgehaald...

Het laden van de resultaten duurt te lang

Probeer het opnieuw.

Zoeken

U kunt op dit moment niet zoeken

Onze excuses hiervoor. Probeer het later opnieuw.

Veelgestelde vragen

Wat is mijn fiscaal nummer?

Uw fiscaal nummer is hetzelfde als uw RSIN nummer. Het nummer kunt u afleiden uit uw btw-nummer. Uw btw-nummer begint met NL, heeft 9 cijfers en eindigt met B01 t/m B99. De 9 cijfers van uw btw-nummer vormen uw fiscaal nummer. Bijvoorbeeld:

Uw btw-nummer is:             NL123456789B01

Uw fiscaal nummer is:         123456789

Komt u niet aan 9 maar aan 7 cijfers, voeg dan 2 voorloopnullen (00) toe. Bijvoorbeeld:

Uw btw-nummer is:             NL1234567B01

Uw fiscaal nummer is:         001234567

Krijgt u bij het aanvragen van een account de melding dat uw nummer onbekend is? Bekijk hoe u dan een account kunt aanvragen.  

naar boven

Hoe vraag ik een nieuwe activeringscode aan?

Heeft u na 6 dagen nog geen brief met activeringscode ontvangen? Of is uw activeringscode niet meer geldig? Dan kunt u een nieuwe activeringscode aanvragen.

naar boven

Hoe zet ik de e-mailservice voor mijn vacature aan of uit?

Zo past u de e-mailservice voor vacatures aan:

  1. Log in op uw account.

  2. Klik onder ‘Vacatures’ op ‘Mijn vacatures’.

  3. Per vacature staat onder ‘E-mailservice’ of u wel of niet bent aangemeld.

  4. Klik op ‘Notificaties aanpassen’.

  5. Vink het hokje aan of uit bij de zin ‘Ik wil per e-mail bericht ontvangen als er nieuwe cv's zijn die bij mijn vacature passen.'

  6. Klik op ‘Opslaan’.

naar boven

Hoe pas ik mijn bedrijfsgegevens aan?

Log in op uw account en ga naar het onderdeel ‘Mijn bedrijfsprofiel’. Daar kunt u de volgende gegevens aanpassen:

  • Bedrijfsgegevens: bedrijfsnaam, KvK-nummer, adres, website, aantal medewerkers.

  • Contactpersonen: naam, telefoonnummer en e-mailadres van contactpersonen.

  • Inloggegevens aanpassen: wachtwoord en e-mailadres van account.

  • Uw account op werk.nl verwijderen.

naar boven

Wat moet ik doen als ik mijn gebruikersnaam ben vergeten?

Ga naar de pagina wachtwoord vergeten en klik onderaan op ‘Gebruikersnaam vergeten’.

naar boven

Waarom zie ik cv’s die niet meer actief of beschikbaar zijn?

Bij uw bewaarde cv’s kunt u deze melding krijgen als een cv is verlopen of door de eigenaar is verwijderd. We tonen u deze cv’s nog wel, zodat u weet dat het cv wel is bewaard maar niet langer beschikbaar is.

naar boven

Waarom kan ik geen nieuw wachtwoord aanvragen als mijn account niet actief is?

Weet u uw wachtwoord niet meer en heeft u uw account nog niet geactiveerd? Dan is het helaas niet mogelijk om een nieuw wachtwoord aan te vragen. U moet dan een nieuw  account aanvragen. Onze excuses voor het ongemak.

naar boven