35 WerkgeversServicepunten helpen werkgevers anno nu vooruit

Werkgevers anno nu zien kansen, ook in crisistijd. De WerkgeversServicepunten (WSP’s) helpen hen met het vinden van personeel en ondersteunende subsidies en regelingen. Via de nieuwe campagne ‘Werkgevers anno nu’ wordt elk WSP nog beter herkenbaar, vindbaar en bereikbaar voor werkgevers.

Trots

Juist in deze onzekere tijden is de trots groot dat alle WSP’s bij werkgevers onder de aandacht gebracht worden met een nieuwe campagne. De servicepunten worden in 35 arbeidsmarktregio’s aangeboden. Elk WSP heeft een groot netwerk en bestand aan personeel en kan helpen bij aanvragen van subsidies en coronamaatregelen. De campagne is bedoeld om werkgevers zo snel mogelijk van personeelsvraag naar antwoord te leiden.

Morgen start vandaag

De werkvloer van morgen vraagt om werkgevers anno nu. Het thema waarmee werkgevers geïnspireerd worden om voor slimme personeelsoplossingen te kiezen. Wie werft via een WSP werkt aan een divers en inclusief personeelsbestand. Met jongeren, 50-plussers, mensen met een arbeidsbeperking en/of vluchtelingen. Allemaal gedreven mensen die het liefst vandaag nog aan de slag willen.

Zien is geloven

Via werkgeversanno.nu, een inspirerende video en online marketing wordt op regionaal niveau campagne gevoerd. Werkgevers laten zich vaak inspireren door andere werkgevers. Het delen van succesverhalen van ondernemers zijn daarom ook onderdeel van de campagne. Dit gebeurt via de social mediakanalen van de WSP’s.

Samen positief werken aan de toekomst

Hoe meer werkgevers op de hoogte zijn van de kosteloze dienstverlening van de WSP’s, hoe meer mensen weer aan de slag kunnen. Misschien wel met een leerwerktraject, jobcoach, loonkostensubsidie of andere regeling. Zo biedt werkgeversanno.nu kansen en gaan we allemaal vooruit.